آغاز طرح صدور کیش کارت
نوشته شده توسط : پناهی نیا

آغاز طرح صدور کیش کارت

 

آغاز طرح صدور کیش کارت

در مراسم رونمايی از كيش كارت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: امروز با توجه به شرایطی که پیش آمده رفتن قیمت تور کیش به سمت IT و ICT، دیجیتالی کردن امور و پرهیز از ارتباطات انسانی در فرآیندها، از بسیاری اتفاقات سوء جلوگیری خواهد کرد. دکتر انصاری لاری افزود: این طرح مقدمه ای برای هوشمندسازی فرآیندها در کیش و الگویی برای کشور خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درخواست کرد تا تله کیش و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش با ارزش های این کار نسبت به معرفی شایسته این طرح اقداماتی انجام دهند.

در پی برخی هماهنگی ها این کارت می تواند به عنوان گذرنامه نیز مورد استفاده قرار گیرد و حتی می توان به عنوان یک مزیت مشوقی برای برخی گردشگران تور کیش در نظر گرفت.

انصاری لاری در ادامه بیان داشت: به وسیله این طرح و صدور کیش کارت، شبکه اطلاعاتی خوبی ایجاد خواهد شد که در تسریع و تسهیل امور، از طریق این کارت خدمات بسیار خوبی به شهروندان ارائه خواهد شد.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جهت افزایش کیفیت زندگی، کاهش هزینه ها و افزایش سرعت امور با قیمت تور کیش توسعه ICT مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تلاش های بسیار نمودند که بسیار ارزشمند است و در ارتقاء کیفیت زندگی و بهره وری جزیره کیش نقش بسزایی خواهد داشت.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش گفت: یکی از موضوعاتی که برای مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بسیار حائز اهمیت بود، طراحی مدلی برای ارائه خدمات ویژه به شهروندان این جزیره بود که طرح کیش کارت به عنوان کارتی اعتباری با قابلیت های مختلف برای شهروندان جزیره کیش عملی شد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در ارتباط با مفاهیم جدید حساب کاربری کیش، کیش کارت و کارتخوان کیش بیان داشت: یکی از مهمترین ابزارهای دسترسی به این حساب کاربری، آدرس اینترنتی my.kish.ir، است. که این فرصت را ایجاد کرده به عنوان پنجره ای واحد خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در جزیره زیبای کیش ارائه دهد.

امیرسوداگران بیان داشت: کیش کارت به عنوان کارت هوشمندی است که تمامی خدمات قابل ارائه در جزیره کیش را به صورت تجمیع شده بر روی خود دارد. متقاضیان می توانند به آدرس اینترنتی card.kish.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ارائه دهند.

از جمله خدماتی که کیش کارت دارا می باشد می توان به خدمات مربوط به هویت کیشوندی، مجوز فعالیت اقتصادی و بیمه رفاهی تور کیش پرواز ماهان شرکت توسعه و سرمایه گذاری کیش به همراه کیف پول دیجیتال آی کیش بر روی این کارت اشاره کرد. سایر خدمات نیز در دستور کار قرار گرفته و به مرور بدون نیاز به تعویض کارت به خدمات کیش کارت اضافه خواهد شد.

وی افزود: این کارت از طریق کارتخوان کیش نیز انجام می شود که بر روی اپلیکیشن تلفن همراه iKish، پوزهای بانکی، دستگاه های خودپرداز و پیشخوان الکترونیک راه اندازی شده است و با برچسب Kish POS قابل شناسایی می باشد.

رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش نیز بیان داشتند: حدود هزار نفر برای درخواست صدور کیش کارت اقدام کرده اند و امروز آغاز تحویل کارت های متقاضیان می باشد. همچنین در آینده نزدیک سایر کارت های خدماتی نیز در جزیره از اعتبار ساقط می شوند.

در پایان مراسم به یکی از شهروندان به صورت نمادین توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش کیش کارت اعطا شد.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری تخصصی تورهای کیش با نازل ترین قیمت آماده ارائه خدمات می باشد. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید از پیکج های ویژه تور کیش بهره مند شوید و تور خود را به صورت آتلاین رزرو کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: آغاز طرح صدور کیش کارت,اخبار کیش,تازه های کیش,اخبار گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: